ابروهای خود را با این روغن ها تقویت کنید

به گزارش نقد و بررسی سینما، داشتن ابروهای پرپشت و پهن می تواند روی ظاهر فرد تاثیر زیادی داشته باشد. استفاده از روغن های گیاهی یکی از روش های کم خطر و کم عارضه برای این مورد است.

ابروهای خود را با این روغن ها تقویت کنید

هرچه ابروهای شما نازک تر و کم پشت تر باشند، سن را بیش از سن واقعی نشان می دهد. گاهی اوقات به علت بیماری، افزایش سن و غیره دچار ریزش ابرو خواهید شد. نگران نباشید خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی در این زمینه راه و روش های بسیاری برای پرپشت شدن و جلوگیری از ریزش و تقویت نماینده ابرو وجود دارد. استفاده از روغن های گیاهی یکی از این روش های کم خطر و کم عارضه است. تنها عیب آن می تواند این موضوع باشد که برای یک بازه زمانی طولانی باید از آن استفاده کرد تا بتوانید برترین نتیجه را ببینید. در این مطلب از نقد و بررسی سینما به موضوع تقویت کردن ابرو با روغن های طبیعی می پردازیم.

تقویت کردن ابرو با روغن های طبیعی

روغن آووکادو

این روغن یکی از روغن های مغذی پوست و مو است. و بیشتر از همه به کسانی توصیه می گردد که پوستی ملتهب در کف سر دارند یا موهای شان بیش از میزان نازک شده است. روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می گردد. علاوه بر اینها این روغن می تواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد و در نتیجه به آبرسانی موها هم یاری می نماید.

روغن بادام برای تقویت ابرو

بی شک یکی از روغن های رایج و خوب برای چرب کردن موها در آقایان و لطیف کردن پوست های خشک در خانم ها، روغن بادام است که می توانید به راحتی در دسترس بوده و پروتئین های موجود در این روغن به بازسازی سطح پوست یاری می نمایند و حالت انعطاف پذیری آن را بهبود می بخشند.

اگر این روغن را با محصولات شوینده مخلوط کنید اثربخشی بیشتری خواهد داشت اما به تنهایی هم می تواند موها را درخشان، چرب و مقاوم کند. برای مو بهتر است از روغن بادام تلخ و برای پوست از روغن بادام شیرین بهره ببرید.

روغن هفت مغز

بی شک روغن هفت مغز که به علت ترکیب و تهیه آن از تعداد هفت دانه روغنی است که عبارتند از: بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه دانه، پسته، کنجد، کرچک که تک تک آن ها از برترین ها بوده تهیه شده، با دارا بودن مواد مغذی و ضروری پوست و مو خود را به جایگاه نخست از فهرست روغن های تقویت نماینده ابرو رسانده و پس از گذشت سال ها این جایگاه را در میان برترین ها حفظ نموده است.

تقویت ابرو با روغن رزماری

رزماری یا اکلیل کوهی یکی از گیاهان دارویی معطر با نفوذ پذیری بالا و بعلاوه خواص درمانی بی نطیر که در کمتر گیاه دارویی این خواص را می توان یافت. روغن رزماری یک روغن محرک است که بوی نافذ و گرمی دارد و بر اعصاب مرکزی اثر مؤثری دارد.

بسیاری از اطبای طب سنتی معتقدند ماساژ دادن پوست سر با روغن رزماری از ریزش مو جلوگیری می نماید و پوست سر را سالم نگه می دارد. بعلاوه شاهد فراوری انواع لوسیون از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت دارای اثری فوق العاده و ماندگار نیز هست.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی نقد و بررسی سینما مطلب خشکی لب را با ترفندهای خانگی درمان کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "ابروهای خود را با این روغن ها تقویت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابروهای خود را با این روغن ها تقویت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید