انگلستان حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی شد

به گزارش نقد و بررسی سینما، با انتها یافتن رقابت های مرحله گروهی رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان، انگلستان به عنوان حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی تعیین شد.

انگلستان حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی شد

به گزارش نقد و بررسی سینما، تیم ملی کشورمان که در صندلی چهارم گروه یک رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان قرار گرفته بود، روز چهارشنبه، ساعت 12 به وقت محلی تورنتو، مقابل تیم انگلستان که در صندلی نخست گروه دو واقع شده است، به میدان می رود.

در صورت پیروزی نمایندگان کشورمان در ملاقات فردا، ایران به جمع چهار تیم در مرحله یک چهارم نهایی خواهد پیوست و در غیر این صورت برای کسب مقام پنجم تا هشتمی به مصاف حریفان می رود.

تیم ملی ایران در رقابت های مرحله گروهی مقابل تیم های استرالیا، برزیل و ایتالیا به پیروزی دست یافت و از تیم های کانادا و ترکیه نیز بازنده شد.

بر این اساس از گروه یک تیم های کانادا، استرالیا، ایران و ترکیه و از گروه دو تیم های انگلستان، ژاپن، فرانسه و آلمان به مرحله حذفی راه یافتند.

تیم ملی ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمد حسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر، سید مهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) و با راهنمایی حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت های جهانی کانادا در مرحله گروهی با حضور تیم های ایران، استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا در گروه یک و تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی در گروه دو دنبال شد و از فردا مسابقات مرحله بعد بر اساس جداول پیش بینی شده برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری موج

به "انگلستان حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلستان حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید