بازگشت احتمالی گرت بیل به رئال مادرید، مانع انتقال امباپه و هالند، امیدواری رئال مادرید برای تمدید قرارداد لوکا مودریچ

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرگزاری خبرنگاران- گرت بیل در تاتنهام هم دچار افت شده است و رئال مادرید از برگشت او به مادرید ترس دارد.

بازگشت احتمالی گرت بیل به رئال مادرید، مانع انتقال امباپه و هالند، امیدواری رئال مادرید برای تمدید قرارداد لوکا مودریچ

به گزارش نقد و بررسی سینما، مسئولان رئال مادرید می ترسند شرایط نامساعد گرت بیل در تاتنهام، باعث گردد تا مسئولان تاتنهام قرارداد قرضی او را دائمی ننمایند و برنامه های آنها را برای خرید کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را بر هم بزند. رئال مادرید مدت هاست خرید عظیمی نداشته و میخواهد در تابستان بعد این دو ستاره آینده دار را جذب کند. ترس رئال مادرید این است که گرت بیل به مادرید برگردد و کهکشانی ها مجبور به پرداخت حقوق بالای او (هفتگی 650 هزار پوند) شوند.

با این شرایط، بازیکن ولزی تا انتها سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و در طی این مدت، ممکن است رقبای دیگر برای انتقال امبااپه و هالند اقدام نمایند و پرونده انتقال آن ها به سانتیاگو برنابئو به کل منتفی گردد. زیدان که بسیار امیدوار بود تا گرت بیل زیر نظر ژوزه مورینیو پیشرفت کند و دوباره به اوج برگردد، تا این مقطع از فصل ناامید شده است. او در طول این فصل مجموعا 11 بازی انجام داده و تنها 3 گل به ثمر رسانده است.

کیلیان ام باپه، ستاره 22 ساله و فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و اخیرا شایعاتی مبنی بر اقدام سران رئال مادرید برای جذب او در تابستان آینده مطرح شده بود. به نقل از کوپه، رئال مادرید در کوشش برای تمدید قرارداد لوکاس وازکز، لوکا مودریچ و کاپیتان خود سرخیو راموس است. هر 3 بازیکن از تمدید قرارداد خود با این باشگاه استقبال می نمایند و انتظار می رود که به زودی قرارداد آن ها تمدید گردد. اخیرا شایعاتی پیرامون اقدام رئال مادرید برای جذب کیلیان ام باپه مطرح شده بود اما سران این باشگاه اسپانیایی در سال 2021 این ستاره جوان را به خدمت نخواهند گرفت. تنها راه انتقال ام باپه به رئال مادرید این است که او تا سال 2022 صبر کند و پس از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، به صورت آزاد به این تیم بپیوندد. در حال حاضر پاریسی ها به دنبال تمدید قرارداد ام باپه هستند.

فیل فودن، هافبک 20 ساله و انگلیسی باشگاه منچسترسیتی خواهان حضوری طولانی مدت در این تیم است. به نقل از جیمز داکر از تلگراف، اخیرا صحبت هایی مبنی بر علاقه رئال مادرید به جذب فیل فودن، هافبک جوان منچسترسیتی مطرح شده بود اما بر خلاف تمامی این صحبت ها، فودن کاملا به این باشگاه متعهد است و می خواهد برای مدتی طولانی در این تیم بماند. فودن رابطه بسیار خوبی با پپ گواردیولا دارد و کار کردن تحت نظر این سرمربی اسپانیایی برای او لذت بخش است. این هافبک انگلیسی تا سال 2024 با سیتیزن ها قرارداد دارد.

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید همچنان در برنامه های این باشگاه قرار گرفته است و این امیدواری وجود دارد که قرارداد او به زودی تمدید گردد. به نقل از فابریتزیو رومانو، احساسات مثبتی درباره تمدید قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید وجود دارد. لوکا مودریچ بخشی از تیم برای برنامه های آینده باشگاه است، اما هنوز توافقی برای تمدید قرارداد حاصل نشده است. لوکا مودریچ هافبک 35 ساله رئال مادرید که از سال 2012 در این تیم عضویت دارد، یکی از بازیکنان سابق لوس بلانکوس محسوب می گردد و هنوز باشگاه به او اعتماد دارد.

پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد خواهان ترک این تیم است و این موضوع توسط مدیر برنامه های او نیز تایید شده است. به نقل از sportwitness، ماریو چنولی، مدیر برنامه و یکی از دوستان نزدیک مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا معتقد است که رئال مادرید مقصد بعدی هافبک فرانسوی شیاطین سرخ خواهد بود. او در این رابطه می گوید: انتقال پوگبا به یوونتوس؟ خیر؛ او به رئال مادرید خواهد رفت. دوست خوب من مینو (رایولا) انتقال عظیم دیگری را رقم خواهد زد و پوگبا را به رئال مادرید می برد. این انتقال به صورت معاوضه ای انجام خواهد شد زیرا من می دانم که منچستریونایتد خواهان چند تن از بازیکنان رئال مادرید است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازگشت احتمالی گرت بیل به رئال مادرید، مانع انتقال امباپه و هالند، امیدواری رئال مادرید برای تمدید قرارداد لوکا مودریچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت احتمالی گرت بیل به رئال مادرید، مانع انتقال امباپه و هالند، امیدواری رئال مادرید برای تمدید قرارداد لوکا مودریچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید