بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان: مسابقات متوالی را دوست دارم چون فرصت حسرت خوردن نیست

به گزارش نقد و بررسی سینما، بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مسابقات متوالی را دوست دارم چون زمانی برای نشستن، حسرت خوردن و ناامیدی وجود ندارد.

بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان: مسابقات متوالی را دوست دارم چون فرصت حسرت خوردن نیست

پری پتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی نقد و بررسی سینما در خصوص پیروزی 86 بر 79 تیم شهرداری گرگان مقابل آویژه صنعت پارسا در لیگ برتر بسکتبال گفت: مسابقه بسیار خوبی بود. تیم مشهد، حریف سرسختی است و شوت های زیادی به سبد ما زد.

گارد آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص عملکرد خوب هم تیمی هایش در کوارتر چهارم گفت: بازیکنان باتجربه ای داریم که در تیم ملی ایران هم بازی می نمایند. در کوارتر چهارم، همه بازیکنان ما به ویژه محمد جمشیدی، عملکردی خوبی داشتند و نشان دادند که نمی خواهند بازنده باشند.

پتی در خصوص اینکه بازیکن مهمی برای تیم شهرداری گرگان به حساب می آید، گفت: این قضیه، هم خوب است و هم بد. خوب از این جهت که بازیکن مهمی هستم و همه این موضوع را می دانند که باعث افتخار من است و بد به این خاطر که در برخی بازی ها مثل آویژه صنعت پارسا مشهد نمی توانم بازی کنم و بقیه باید وظایف مرا به دوش بکشند. رقابت با تیم مشهدی، آزمایش خوبی برای ما بود که با هر شرایطی کنار بیاییم و آماده باشیم. این اولین بازی ما در فصل جاری بود که اینقدر نزدیک انجام شد و همه بازیکنان به کار گرفته شدند.

وی ادامه داد: فکر می کنم برای بازی بعدی آماده باشم. منتظر هستم تا به آمادگی صد در صد برسم و حضور در زمین، بدون ریسک باشد.

پتی در خصوص مسابقات متوالی در لیگ برتر بسکتبال ایران به نقد و بررسی سینما گفت: من این نوع مسابقات را دوست دارم چون اگر یک مسابقه را خیلی بد تمام کنید، فردا باز هم به میدان خواهید رفت و زمانی برای نشستن و حسرت خوردن و ناامیدی نیست. تمرینات سختی را در تابستان پشت سر گذاشتیم و آماده چنین مسابقاتی هستیم.

بازیکن تیم شهرداری گرگان درباره شرایط قرنطینه در تهران عنوان نمود: سومین سال حضورم در ایران را سپری می کنم و همواره عادت داشتم مقابل تماشاگران پرشمار گرگانی به میدان بروم ولی در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا، برای همه ما بهتر و ایمن تر است که بدون تماشاگران بازی کنیم. زندگی در ایران خوب است هر چند هنوز با تهران آشنایی چندانی ندارم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی نقد و بررسی سینما بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان: مسابقات متوالی را دوست دارم چون فرصت حسرت خوردن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان: مسابقات متوالی را دوست دارم چون فرصت حسرت خوردن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید