بانک های عامل ملزم به همکاری با واحد های تولیدی هستند

به گزارش نقد و بررسی سینما، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بانک های عامل ملزم به همکاری با واحد های تولیدی در چارچوب قوانین هستند.

بانک های عامل ملزم به همکاری با واحد های تولیدی هستند

رامین صادقی گفت: با پیگیری مسائل بیش از 12 واحد فراوریی و صنعتی در اردبیل، راه حل های لازم برای احیای این واحد های فراوریی ارائه شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان اردبیل از بازدید های میدانی مستمر از واحد های فراوریی و صنعتی استان در راستای آنالیز و احصای مسائل این واحد ها اطلاع داد و گفت: استفاده از ظرفیت ملی و امکانات استانی برای حل مسائل این واحد های فراوریی و صنعتی مد نظر است.

صادقی طرح مسائل و مسائل واحد های فراوریی در جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری را مهم ارزیابی کرد و گفت: نشست های این ستاد با حضور استاندار اردبیل برگزار می گردد تا با طرح مسائل برای برون رفت از آن ها راه حل های لازم اتخاذ گردد.

او اضافه کرد: با ابلاغ مصوبات این جلسه دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان نیز ملزم به همکاری با واحد های فراوریی استان در چارچوب قانون هستند.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای برطرف مسائل فراوریی و رونق کسب و کار که منجر به شکوفایی مالی استان خواهد شد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تبع از وزارت صنعت، معدن و تجارت در خدمت سرمایه گذاران و صاحبان صنایع استان اردبیل است.

صادقی گفت: با آنالیز مسائل صاحبان واحد های فراوریی و صنعتی موضوعاتی شامل درخواست تسهیلات، بدهی معوق بانکی، بخگرددگی جرایم، دریافت انشعاب آب و گاز، تمدید تسهیلات و واگذاری مطرح شد.

نقد و بررسی سینما اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بانک های عامل ملزم به همکاری با واحد های تولیدی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک های عامل ملزم به همکاری با واحد های تولیدی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید