تجمع مردم اسکاتلند علیه سیاست های متعصبانه بی بی سی در گلاسکو

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرنگاران: شمار زیادی از مردم شهر گلاسکو با تجمع در برابر دفتر بی بی سی این شبکه را به اعمال سیاستهای متعصبانه به سود دولت انگلیس متهم کردند.

تجمع مردم اسکاتلند علیه سیاست های متعصبانه بی بی سی در گلاسکو

به گزارش گروه بین الملل نقد و بررسی سینما به نقل از تلگراف، صدها نفر از حامیان استقلال اسکاتلند روز یکشنبه با تجمع در اطراف دفتر بی بی سی در شهر گلاسکو علیه تعصب و دروغ های این شبکه در حمایت از دولت انگلیس به شدت اعتراض کردند.

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از استقلال اسکاتلند علیه نیک رابینسون، سردبیر بخش سیاسی این شبکه شعار دادند. این تجمع پس از آن شکل گرفت که آلکس سالموند آلکس سالموند با اعلام این مسئله که سیاستهای شبکه بی بی سی در حمایت از استقلال متعصبانه است تاکید نمود که این شبکه مخالف استقلال اسکاتلند است.

وزیر اول اسکاتلند در مصاحبه ای اعلام نمود که هشدارهای مالی اخیر درباره تاثیر منفی استقلال بر شرایط مردم اسکاتلند به شدت تحت پوشش رسانه های بزرگ قرار گرفته است. این درگیری حتی در کنفرانس خبری نیز نمود پیدا کرد و سالموند رابینسون، گزارشگر ارشد بی بی سی را به کوشش برای سوال پیچ کردن متهم کرد.

نحوه رفتار این گزارشگر بی بی سی اعتراض تعداد زیادی از حامیان سالموند را به همراه داشته و صدها نفر از حامیان استقلال اسکاتلند را بر آن داشت تا با تجمع در اطراف دفتر بی بی سی در گلاسکو اعتراض خود را به سیاستهای این شبکه نشان دهند.

پ

منبع: تسنیم

به "تجمع مردم اسکاتلند علیه سیاست های متعصبانه بی بی سی در گلاسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع مردم اسکاتلند علیه سیاست های متعصبانه بی بی سی در گلاسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید