تسهیلات لازم به طرح های اشتغالزای قابل توجیه فارس پرداخت می گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما، محمد علی افشانی ظهر پنجشنبه در حاشیه ملاقات با رئیس مجلس لوکزامبورگ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرکس طرح قابل اجرا در مباحث صنعتی و گردشگری دارد باید ارائه کند تاکید نمود: برنامه ریزی مناسب برای استفاده از منابع اقتصادی اجرا شده و بانکها نیز مساعدت لازم را خواهند داشت.

تسهیلات لازم به طرح های اشتغالزای قابل توجیه فارس پرداخت می گردد

وی ادامه داد: طرح هایی که قابل دفاع از لحاظ میزان اشتغال و توسعه استان باشد باید ارائه گردد و ما نیز تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرارخواهیم داد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه خوشبختانه بانکها نیز به دنبال طرح های قابل توجیه می گردند، گفت: نه تنها دستگاه های دولتی بلکه بانکهای استان فارس نیز از ارائه طرح های قابل توجیه اقتصادی و اقتصادی استقبال می نمایند.

افشانی در مورد شرایط امروز استان فارس نیز گفت: مسائلی وجود داشته که در حال برطرف است و در بحث بخش خصوصی و بانکها هر دو طرف تعامل کردند و به طور حتم با هماهنگی هایی که میان سه بخش دولتی، خصوصی و بانکهای استان ایجاد شده شاهد برطرف مسائل خواهیم بود.

وی توضیح داد: به زمان اجرای برجام نزدیک شده ایم و باید از اکنون آمادگی استفاده از فرصت هایی که ایجاد خواهد شد را در استان داشته باشیم به خصوص اینکه اولویت اول ما نیز توسعه و استفاده از ظرفیت های موجود است.

استاندار فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به ملاقات رئیس مجلس لوکزامبورگ گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری استان فارس در مباحث تاریخی، طبیعی و مذهبی تبادل نظرهای مختلفی انجام شد.

افشانی یادآور شد: در مباحث صنعتی، معدنی و کشاورزی نقاط مشترک زیادی داشتیم که در این راستا قرار شد در مرحله اول گروه های مختلفی از فارس و کشور لوکزامبورگ فعالیت مشترک را شروع نمایند و سپس به طور گسترده وارد کار شویم.

وی یادآور شد: سرمایه گذاری از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که با استقبال روبرو شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تسهیلات لازم به طرح های اشتغالزای قابل توجیه فارس پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات لازم به طرح های اشتغالزای قابل توجیه فارس پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید