جزییات ثبت نام طرح ترافیک سال 1402 خبرنگاران

به گزارش نقد و بررسی سینما، سخنگوی شهرداری تهران گفت: فرایند ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال 1402 از 21 اسفند امسال شروع و تا 31 فروردین 1402 ادامه دارد.

جزییات ثبت نام طرح ترافیک سال 1402 خبرنگاران

به گزارش نقد و بررسی سینما، عبدالمطهر محمدخانی یکشنبه شب در جمع نقد و بررسی سینما از شروع ثبت نام طرح ترافیک نقد و بررسی سینما در سال 1402 اطلاع داد و اضافه کرد: فرایند ثبت نام طرح ترافیک نقد و بررسی سینما و کارت بلیت خبرنگاری سال 1402 از 21 اسفند امسال شروع و تا 31 فروردین سال 1402 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه مانند هر سال با مراجعه به سامانه تهران من می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند به ذکر جزییات و نحوه انجام این درخواست پرداخت و ادامه داد: نقد و بررسی سینما باید پس از ورود به این سامانه و کلیک بر روی بخش نام و نام خانوادگی، وارد قسمت خبرنگار هستم شده و پس از آن مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا 10 اثر خود را در این قسمت بارگذاری نمایند.

سخنگوی شهرداری تهران اضافه کرد: بعلاوه اصحاب رسانه و متقاضیان باید در سامانه جامع رسانه های کشور e-resaneh.ir ثبت نام شده باشند.

وی تاکید نمود: به منظور تسریع تخصیص فرآیند صدور کارت بلیت خبرنگاری، اهالی رسانه فقط می توانند یا برای طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام نمایند.

به گفته محمدخانی، به افرادی که ثبت نام طرح ترافیک انجام داده اند اما سهمیه این طرح از سوی رسانه محل کارشان به آنها تخصیص پیدا نکند، به صورت اتوماتیک کارت بلیت خبرنگاری تعلق می گیرد.

سخنگوی شهرداری تهران اضافه کرد: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری امسال تا زمان انتها تخصیص سهمیه های سال 1402 اعتبار خواهد داشت

منبع: همشهری آنلاین

به "جزییات ثبت نام طرح ترافیک سال 1402 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات ثبت نام طرح ترافیک سال 1402 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید