حذف چشمی، توافق تلفنی با کریمی

به گزارش نقد و بررسی سینما، آخرین تحولات در رکوردار خروجی در لیگ برتر حاکی از حذف روزبه چشمی است. استقلالی ها که این فصل را به جهت همین تغییرات هیچ گاه از یاد نخواهند برد در عین حال به دنبال حفظ کریمی هستند.

حذف چشمی، توافق تلفنی با کریمی

استقلال یکی از عجیب ترین تجربیات نقل و انتقالاتی خود را سپری می نماید وتعداد جدا شده های این تیم به حدی رسیده که می تواند یک رکورد در تاریخ این باشگاه باشد. مسئولان باشگاه استقلال که اخیرا روزبه چشمی را هم نخواستند اما در حال رایزنی با علی کریمی هستند تا این بازیکن را در استقلال لیگ نوزدهم در اختیار خود داشته باشند. استراماچونی نیز تلفنی با این بازیکن مذاکراتی انجام داده اما مسئله علی کریمی تعهدات باشگاه استقلال است نه خواستن یا نخواستن استراماچونی! کریمی از باشگاه استقلال تضمین هایی درباره پرداخت معوقه هایش می خواهد و روشن شدن دستمزد فصل آینده.

***

دایره تغییرات در استقلال لیگ نوزدهم به حدی گسترده شده که می گردد احتمال جدایی هر یک از بازیکنان استقلال را داد. حتی آن ها که اکنون با تیم در ترکیه هستند. شدت تزلزل در بدنه تیم به قدری بالا رفته که همین حالا از احتمال حذف نام فرشید باقری که با مصدومیت روبرو شده نیز خبرهایی به گوش می رسد. استقلال در واقع در حال پوست اندازی به شکل غیر معمول و غیر طبیعی است و احتمالا تا خاتمه هفته که تکلیف نقل و انتقالاتش معین گردد بیشترین امار خروجی در سال های اخیر را به نام خودش ثبت خواهد نمود واز این حیث صاحب رکوردی خاص خواهد شد. در سال های گذشته استقلال این وضعیت را بارها تجربه نموده بود اما نه به این شدت و گستردگی اما انگار مدیران استقلال قصد دارند در این راستا رکوردی تازه را به نام خود ثبت نمایند و بیشترین آمار خروجی در یک فصل را به نام خود بنویسند!

استقلالی ها در آزاد کردن نام بازیکنان خود آن قدر دست و دلباز پیش می روند که بر خلاف خبرهای روزهای اخیر نام چشمی را هم از لیست کنارگذاشته اند و این بازیکن هم دیگر پاسخ تماس های بعضی مسئولان باشگاه را نمی دهد تا عملا از فهرست فصل آینده کنار رود. چشمی به دنبال رفتارهای ضد ونقیضی که از سوی مسئولان باشگاه استقلال دیده و بعضی در باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با او بودند وبعضی هم نمی خواستند دیگر در باشگاه رویت گردد، پایان تصمیم خود را گرفت و دوباره برای حضور درتیم قطری وارد مذاکره شده تا شاید بتواند فصل آینده را در تیمی که از لحاظ اقتصادی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد، توپ بزند. گفته می گردد روزبه به احتمال زیاد به همان تیم الاهلی قطر خواهد پیوست. تیمی که پیش تر نیز با او وارد مذاکره شده بود اما به دلایلی این مذاکرات متوقف شد. حالا صحبت از قطعی شدن این انتقال است تا یک بازیکن دیگر را از استقلال جدا شده ببینیم؛ روزبه چشمی!

با رفتن چشمی از استقلال حفره در خط میانی این تیم به خصوص پست هافبک دفاعی وسیع تر جلوه می نماید اما تصمیم گیران در باشگاه استقلال قصد دارند با حفظ علی کریمی تا حدودی این مشکل را رفع نمایند تا استقلال از داشتن بازیکنان تخصصی در پست هافبک دفاعی محروم نباشد. در حال حاضر به جز ریگی، این فرشید باقری است که می تواند در این پست بازی کند ضمن اینکه مذاکرات با رضا اسدی، هافبک دفاعی سایپا نیز در حال اجرا است. اگر رضا اسدی به خدمت گرفته گردد آنگاه شایعه کنارگذاشتن فرشید باقری رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت و این بازیکن از استقلال خواهد رفت چون اگر علی کریمی هم حفظ گردد آنگاه تعداد بازیکنانی که در این پست بازی می نمایند به عدد 3 می رسد یعنی؛ ریگی، کریمی و اسدی اما اگر اسدی را در استقلال لیگ نوزدهم نبینیم به احتمال بسیار زیاد فرشید باقری هم می تواند به ادامه بازی در استقلال امیدوار باشد.

اینکه کریمی در نهایت با استقلال به توافق برسد به نحوه مذاکرات در روزهای آینده بستگی دارد. کریمی به شدت از رفتار بعضی مسئولان باشگاه استقلال ناراحت است و حتی در مقطعی پاسخ تلفن های آن ها را نمی داد تا اینکه پای کامران منزوی به مذاکرات باز شد و این عضو هیات مدیره که مقبولیت بیشتری نسبت به دیگر اعضاء دارد و بازیکنان با نام واو آشنا هستند شخصا با کریمی وارد مذاکره شد تا این بازیکن از چند استقلال بپرد. کریمی ظاهرا به منزوی قول هایی داده اما او اخیرا در اردوی تیم ملی دیده شده و حاضر به عقد قرارداد با استقلال نیست. کریمی خواهان بخشی از مطالبات گذشته است وچنانچه باشگاه استقلال در این راستا اقدام کند، او نیز قراردادش را منعقد خواهد نمود. البته کریمی بخشی از دستمزد فصل آینده را هم می خواهد و این گونه نیست که به راحتی با استقلال تمدید کند. کریمی از یک تیم اروپایی پیشنهاد دارد ضمن اینکه مدیربرنامه هایش در عین حال که با استقلالی ها در حال مذاکره است وبا آن تیم اروپایی که هم چت می نماید، با قطری ها نیز در حال گفتمان است!

10

منبع: ایران ورزشی

به "حذف چشمی، توافق تلفنی با کریمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف چشمی، توافق تلفنی با کریمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید