خانه کشتی شماره دو برای آغاز اردوهای تیم ملی تجهیز شد

به گزارش نقد و بررسی سینما، با توجه به پروژه بازسازی خانه کشتی شماره یک، خانه کشتی شماره دو برای آغاز اردوهای تیم های ملی آزاد و فرنگی بزرگسالات آماده شد.

خانه کشتی شماره دو برای آغاز اردوهای تیم ملی تجهیز شد

به گزارش نقد و بررسی سینما، از چندی پیش بازسازی و مرمت خانه کشتی شماره یک به عنوان پایگاه اصلی تیم های ملی، در دستور کار فدراسیون کشتی قرار گرفت.

کار بازسازی این محل تا سرانجام سال به اتمام خواهد رسید تا اردوهای المپیکی تیم های ملی آزاد و فرنگی در این محل برگزار شود. این احتمال وجود دارد که بخشی از کار نیز تا 22 بهمن آماده شود، اما بهره برداری اصلی با آغاز سال جدید اتفاق خواهد افتاد.

به همین دلیل، سالن محمد بنا (خانه کشتی شماره دو) در روزهای گذشته تجهیز شده و علاوه بر اضافه کردن تشک تمرینی، دستگاه های بدنسازی و سایر تجهیزات نیز به این محل منتقل شده تا کشتی گیرانِ تیم ملی مسئله ای برای پیگیری تمرینات شان در این سالن نداشته باشند.

اردوی تیم اعزامی به جام آلانز روسیه که از شنبه آغاز شده، در سالن تجهیزشده شماره دو برپا شده است. این تیم روز چهارشنبه راهی روسیه خواهد شد.

هنوز زمان آغاز اردوهای رسمی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای کسب سهمیه های باقی مانده در دو مسابقه گزینشی فروردین و اردیبهشت سال آینده اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خانه کشتی شماره دو برای آغاز اردوهای تیم ملی تجهیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه کشتی شماره دو برای آغاز اردوهای تیم ملی تجهیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید