داوری: اول استعفا می دهم بعد در انتخابات والیبال ثبت نام می کنم

به گزارش نقد و بررسی سینما، سرپرست فدراسیون والیبال گفت: هنوز از سرپرستی فدراسیون والیبال استعفا نداده ام که بخواهم ثبت نام کنم، اول استعفا می دهم بعد ثبت نام خواهم کرد.

داوری: اول استعفا می دهم بعد در انتخابات والیبال ثبت نام می کنم

به گزارش نقد و بررسی سینما، افشین داوری درباره نامه ای که از طرف ایران به فرانسه زده شده که شریفی(ملی پوش والیبال) را نگیرید و شریفی هم نتوانست به فرانسه برود، توضیح داد: چنین نامه ای وجود ندارد و باید از آن سمتی که مصاحبه شده پرسید و مستند گرفت. قطعا این کار در ایران اتفاق نیفتاده است البته دستگاه های نظارتی دارند پیگیری های خود را انجام می دهند.

او در پاسخ به این پرسش که خود او پیگیری نکرده است؟ گفت: وظیفه ما نبوده و وظیفه دستگاه های نظارتی است چون موضوعی که مطرح شده در حوزه ورزش نمی گنجد.

داوری در خصوص استعفایش از سرپرستی فدراسیون والیبال و حضور در انتخابات بیان نمود: هنوز استعفا ندادم. اگر قصد داشتم ثبت نام کنم اول استعفا می دهم و بعد ثبت نام می کنم. 24 شهریور آخرین فرصت است.

سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص این که گفته است اگر داورزنی ثبت نام کند وارد انخابات نمی گردد؟ گفت: بلی. آقای داورزنی ورود پیدا کند قطعا فرد اولی است که می تواند یاری شایانی به والیبال کند و ما هم حامی او خواهیم بود و همه چیز بسته به تصمیم او دارد.

داوری در خصوص اعزام بانوان والیبالیست به مسابقات انتخابی المپیک نیز تاکید نمود: برای دختران تمام کارهای لازم را انجام می دهیم و خدمات ما دختر و پسر ندارد. کادر فنی هر تصمیمی بگیرد اهمیت خاصی برای ما دارد و از آن پشتیبانی می کنیم. والیبال در شرایط بسیار عالی قرار گرفته است و اولین ورزش تیمی است که به این همه مخاطب رسیده است.

او در پاسخ به این پرسش که شنیده قرار است به دوومیدانی برگردد آیا این خبر درست است یا خیر؟ توضیح داد: شنیده ها را قبول نکنید. هنوز به هیچ چیزی فکر نکرده ام. باید ثبت نام انجام گردد اصلا ببینم می توانم ثبت نام کنم یا نه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "داوری: اول استعفا می دهم بعد در انتخابات والیبال ثبت نام می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری: اول استعفا می دهم بعد در انتخابات والیبال ثبت نام می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید