دومین بازدید شبانه معاون اول رئیس جمهور از خوابگاه های کوی دانشگاه تهران

به گزارش نقد و بررسی سینما، معاون اول رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو و برای دومین بار از مجتمع های خوابگاهی دانشگاه تهران بازدید کرد.

دومین بازدید شبانه معاون اول رئیس جمهور از خوابگاه های کوی دانشگاه تهران

به گزارش گروه سیاسی نقد و بررسی سینما، معاون اول رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو و برای دومین بار از مجتمع های خوابگاهی دانشگاه تهران بازدید کرد.

در این بازدید که شب گذشته (سه شنبه شانزدهم آذرماه) صورت گرفت و حدود دو ساعت به طول انجامید، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران و معاونان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و بعضی از مدیران و مسئولان مربوطه محمد مخبر را همراهی می کردند.

معاون اول رییس جمهور در ابتدای بازدید از کوی دانشگاه تهران بر مزار شهید گمنام آرمیده در کوی حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

مخبر در ادامه حضور در کوی دانشگاه، در جریان فرایند و گزارش تجهیز و نوسازی بلوک های کوی دانشگاه نهاده شد که حدود یک ماه گذشته همزمان با بازدید میدانی خود از آن ها آگاه شده و دستور برطرف آن مسائل را صادر نموده بود.

تجهیز و نصب 20 هزار مترمکعب موکت و پرده در اتاق های کوی، بازسازی و تجهیز سالن ورزشی خوابگاه خواهران، بازسازی زمین چمن مصنوعی خوابگاه پسران، نوسازی سیستم های روشنایی محوطه کوی و زمین های ورزشی، بازسازی و تعمیر اساسی موتورخانه ها و سیستم گرمایشی و تامین اقلام ضروری زندگی خوابگاهی نظیر یخچال و اجاق گاز، از جمله اقدامات صورت گرفته در جهت آماده سازی و بهسازی کوی دانشگاه تهران است که به وسیله بنیاد پانزده خرداد و با تاکید معاون اول رئیس جمهور صورت گرفته بود.

در بازدید معاون اول رییس جمهور، وی با حضور در اتاق های تعدادی از ساکنان کوی و تقدیم گل به دانشجویان، روز دانشجو را گرامی داشت.

در ادامه این بازدید، مخبر و مسئولان از تجهیزات تازه نصب شده و عملیات بهسازی محل زندگی و اماکن ورزشی دانشجویان و بعلاوه تاسیسات کوی دانشگاه نیز تماشا کردند.

لازم به ذکر است در حین این بازدید میدانی، مسابقه فوتبالی بین تیم منتخب کارمندان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و تیم منتخب دانشجویان کوی در زمین بازسازی شده این مجتمع و در حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید.

محمد مخبر در سرانجام با جمعی از دانشجویان حاضر به مصاحبه پرداخت و سپس به درخواست یکی از آنان از خوابگاه دانشجویان نابینای کوی دانشگاه تهران نیز بازدید کرد و در جریان مسائل آن ها نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دومین بازدید شبانه معاون اول رئیس جمهور از خوابگاه های کوی دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین بازدید شبانه معاون اول رئیس جمهور از خوابگاه های کوی دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید