دیوید فینچر فیلم جدیدش را با بازی گری اولدمن می سازد

به گزارش نقد و بررسی سینما، آی سینما: دیوید فینچر کارگردان سرشناس آمریکایی و سازنده فیلم های هفت، زودیاک و شبکه اجتماعی میخواهد فیلم جدید خود را درباره هرمن مانکیویچ نویسنده فیلمنامه همشهری کین بسازد. فینچر از سال 2014 فیلم سینمایی کارگردانی نکرده است.

دیوید فینچر فیلم جدیدش را با بازی گری اولدمن می سازد

این فیلم مانک نام دارد و فیلمنامه آن را جک پدر دیوید فینچر پیش از مرگش در سال 2003 نوشته است. گری اولدمن که اخیرا مشغول کار در چند پروژه بوده، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند.

جزئیات فیلم جدید فینچر هنوز به شکل دقیق اعلام نشده اما ورایتی به نقل از منابع خود نوشته داستان مانکیویچ را هنگام نوشتن همشهری کین همراه با اورسن ولز دنبال می نماید. این فیلم به کارگردانی کین یکی از بهترین آثار تاریخ سینما شناخته می گردد.

نکته جالب آن است که علی رغم استقبال منتقدان از همشهری کین تنها اسکار فیلم نصیب فیلمنامه آن شد. مانک قرار است به شکل سیاه و سفید ساخته گردد و فیلمبرداری از ماه نوامبر سال جاری شروع می گردد.

آخرین فیلم سینمایی فینچر دختر رفته با بازی بن افلک و روزاموند پایک بود که در سال 2014 به نمایش درآمد. بعد از آن فینچر مشغول ساخت سریال های شکارچی ذهن، خانه پوشالی و عشق، مرگ و روبات ها برای شبکه نتفلیکس بود.

9417

منبع: آی سینما

به "دیوید فینچر فیلم جدیدش را با بازی گری اولدمن می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید فینچر فیلم جدیدش را با بازی گری اولدمن می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید