شانس زندگی دوباره به ستاره فوتبال در زلزله ترکیه ، نجات معجزه آسا از زیر آوار

به گزارش نقد و بررسی سینما، هافبک غنایی تیم فوتبال هاتای اسپور از زلزله روز گذشته ترکیه جان سالم به در برد.

شانس زندگی دوباره به ستاره فوتبال در زلزله ترکیه ، نجات معجزه آسا از زیر آوار

به گزارش نقد و بررسی سینما آنلاین، یائیز صابونجواوغلو خبرنگار سرشناس ورزشی ترکیه دقایقی پیش در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اطلاع داد؛ کریستین آتسو زنده از زیر آوار بیرون کشیده شد و حال عمومی او خوب است. این هافبک غنایی که سابقه بازی در تیم های چلسی، پورتو، اورتون، بورنموث و نیوکاسل را دارد، از سال 2022 در عضویت تیم حاتای اسپور در سوپرلیگ ترکیه است.

  • عکس| ستاره سابق لیگ برتر دیشب گل زد و امروز زیر آوار زلزله رفت!

مصطفی اوزات نایب رئیس باشگاه حاتای اسپور با تأیید این خبر گفت: آتسو دچار جراحاتی شده و هم اکنون در حال انتقال به بیمارستان است.

رسانه های ترکیه ای و انگلیسی روز گذشته (دوشنبه) مدعی شده بودند، آتسو براثر زلزله مهیب ترکیه زیرآور گرفتار و جان خود را از دست داده است. روزنامه پرتغالی A BOLA در ادامه مدعی شد که مهاجم پیشین چلسی پس از جراحات وارده به پای راست و مسائل تنفسی از زیر آوار نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده، اما مصطفی اوزات نایب رئیس باشگاه حاتای اسپور با تکذیب این خبر گفته بود: گزارش یک روزنامه پرتغالی مبنی بر پیدا شدن آتسو دقیق نیست. متأسفانه او و تانر ساووت (مدیر ورزشی تیم فوتبال حاتای اسپور) هنوز زیر آوار هستند.

زلزله ای به قدرت 7.4 ریشتر صبح روز گذشته (دوشنبه) در شهر کاهرامان ماراش واقع در جنوب کشور ترکیه به وقوع پیوست و در شهرهای جنوبی این کشور از جمله قازیان تپ، مالاتیا، دیاربکیر، آدانا، عثمانیه و هاتای نیز احساس شد و خرابی های زیادی به بار آورد. در ادامه پس لرزه هایی هم رخ داد تا اینکه ساعت 14 امروز دومین زلزله مهیب شهر کاهرامان ماراش را با قدرت 7.6 ریشتر لرزاند تا اوضاع پیچیده تر از قبل گردد.

طبق گزارش رسانه های ترکیه ای این دو زلزله شدید در ترکیه تا به امروز باعث جان باختن 2 هزار و 921 نفر از شهروندان این کشور و زخمی شدن 7 هزار و 840 نفر شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شانس زندگی دوباره به ستاره فوتبال در زلزله ترکیه ، نجات معجزه آسا از زیر آوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس زندگی دوباره به ستاره فوتبال در زلزله ترکیه ، نجات معجزه آسا از زیر آوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید