ممرک: نتایج تیم افغانستان باور نکردنی بود

به گزارش نقد و بررسی سینما، سرمربی تیم زیر بیست ساله های فوتسال افغانستان می گوید نتایج تیمش در رقابت های آسیایی باور نکردنی بوده است.

ممرک: نتایج تیم افغانستان باور نکردنی بود

به گزارش نقد و بررسی سینما، عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال افغانستان بعد از شکست برابر ژاپن گفت: از AFC، مسولان تبریز و مسئولان ایران بخاطر برگزاری این مسابقات تشکر می کنم. نتیجه فوق العاده ای در این رقابت ها کسب نموده ایم. به تیم ژاپن و ایران تبریک می گویم، ژاپن تیم خوب و با برنامه بود که مزد زحماتش را گرفت.

او اضافه نمود: به تک تک بازیکنان، همکارانم و تیمم افتخار می کنم که بیش از توان کوشش کردند و مدت زمان کمتری برای ساخت این تیم داشتیم. نتایج کسب شده از سوی ما با عقل جور در نمی آید و عالی است. بازیکنانم با تمام وجود در این مدت کم برای پرچم کشورشان کوشش کردند.

وی درباره بازی فینال گفت: می دانستیم که با توجه به مسابقات قبلی، اواخر بازی دچار افت بدنی می شویم و در بازی مقابل ژاپن نیز این روند ادامه داشت و باتوجه به قدرت بدنی ژاپن نمی توانستیم با چهار بازیکن نتیجه بگیریم که به همین دلیل از سیستم پاور پلی استفاده نموده و این ریسک انجام دادیم تا بازی را به تساوی برسانیم.

وی در مورد حضور پرشور طرفداران افغانستان در بازی، گفت: تشکر می کنم از تمام افغانستانی های مقیم ایران که از استان های مختلف برای حمایت از تیم ملی شان به تبریز آمده بودند. ما مهاجران زیادی در ایران داریم که سالهاست از وطن دور هستند و وقتی می بینند تیم ملی شان با امکانات کم توانسته به فینال برسد، تصمیم می گیرند که از آن حمایت نمایند. تبریز شهر مرزی بوده و ممنوعیت ورود و اسکان اتباع افغانستان در آن وجود دارد و استقبال کم از تیم به همین دلیل بود. پیش از این 80 هزار نفر طرفدار افغانستان در استادیوم آزادی از تیم ملی شان حمایت کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر بیست سال افغانستان در سرانجام گفت: برنامه های خوبی در داخل افغانستان برای فوتسال داریم. ما لیگ سراسری نداریم اما لیگ های استانی در رده های سنی مختلف داریم و در زیر 20 سال تیم های منتخب خوبی داریم، جوان های افغانستان خیلی خوب از فوتسال استقبال کردند و سالن های زیادی در افغانستان در حال ساخت است. حاصل کار ما در افغانستان این تیم خوب است، ما از حکومت و مسئولان ورزشی خودمان می خواهیم که فوتسال حمایت نمایند، از AFC درخواست داریم رویدادهای مختلف مرتبط با فوتسال را در افغانستان هم برگزار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ممرک: نتایج تیم افغانستان باور نکردنی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممرک: نتایج تیم افغانستان باور نکردنی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید