استارتاپ

مزارع مرجانی، راهکاری برای نجات مرجان ها هستند؟

ازآنجاکه تغییرات اقلیمی، ماهیگیری بیش ازحد و آلودگی جزو اصلی ترین عوامل نابودی صخره های مرجانی هستند، دو کارآفرین آمریکایی با ایجاد مزارع مرجانی قصد احیای آن ها را دارند.

30 خرداد 1401

تجاری سازی علوم انسانی در رویداد ملی جغرافیا

موسسه جغرافیای دانشگاه تهران رویداد ملی جغرافیا را با هدف تبدیل علم به کسب وکار و فراوری ثروت در رشته های علوم انسانی برگزار می نماید.

16 خرداد 1401

شاخص های بورس با بیش از 4 درصد رشد سبزپوش شدند

در هفته ای که گذشت شاخص کل بورس از یک میلیون و 367 هزار واحد به یک میلیون و 432 هزار واحد رسید و رشد 4.28 درصدی را تجربه کرد.

2 خرداد 1401

فراخوان جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

خبرگزاری خبرنگاران- دوازدهمین دوره از جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف به منظور ایجاد فرصت برای معرفی و تجاری سازی دستاوردهای فنی و پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان، استادان دانشگاه ها، کارآفرینان و صاحبان ایده برگزار می گردد.

2 اردیبهشت 1401

قیمت مرغ و تخم مرغ به زیر قیمت مصوب رسید

فراوانی فراوری و حذف واسطه ها با روش هوشمندسازی توزیع موجب شد قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار هر کدام 2 هزا ر تومان زیر نرخ مصوب دولتی به فروش برود.

30 دی 1400

ورود استارت آپ ها به بورس چالش های بسیاری به همراه دارد، مجلس آماده قانون گذاری برای رصد عملکرد استارت آپ ها

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر فعالیت استارت آپ ها در کشور گفت: اگر قرار باشد این نوع استارت آپ ها نیز بر شمار مسائل مالی بیفزایند به طورحتم با مخالفت جدی نهادهای نظارتی و مسئولان روبرو خواهند شد.

10 آبان 1399

5 مودم روتر 5G برتر سال 2020

با افتتاح رسمی اولین سایت 5G در ایران توسط ایرانسل، حالا یک سوال بسیار جدی در میان کاربران مطرح است: چه مودم 5G یا هات اسپات 5G برای اتصال به اینترنت 5G در ایران هست؟

27 شهریور 1399

قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی این متن را بخوانید

امروزه با رشد روزافزون فناوری، شکل تجارت و تعاملات فعالیت های تجاری با مشتریان تغییر نموده است.

1 شهریور 1399

کرمی: در باب خیرات و برکات ویروس کرونا

کرونا بیماری مهلکی است که اگر عالمانه و هوشمندانه و مسئولانه با آن مقابله نشود، خیلی زود فضای عمومی جامعه را در بر می گیرد.برای مقابله با ویروس کرونا به چیزی بیش از وسایل پزشکی و فعالیت های بهداشتی و درمانی نیازمند هستیم.

13 اردیبهشت 1399

27 هزار تاکسی در پایتخت فرسوده هستند

خبرنگاران آنلاین:مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از فرسوده بودن 27 هزار تاکسی در پایتخت اطلاع داد.

20 تیر 1398

سرور تاکسی اینترنتی تپ سی هک شد ، اطلاعیه رسمی شرکت تپ سی درباره جزئیات اطلاعاتی که درز پیدا کرد

شرکت حمل و نقل اینترنتی تپسی با صدور اطلاعیه ای با تایید هک شدن یکی از سرورهای خود بیان کرد: بخشی از اطلاعاتی که در اینترنت درز پیدا کرد مربوط به فاکتور سفرهای رانندگان این شرکت است.

18 تیر 1398