تصویب یک فوریت اصلاح نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوس و مینی بوس در تهران

به گزارش نقد و بررسی سینما، اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت لایحه اصلاح نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوس و مینی بوس در تهران را با اکثریت آرا به تصویب رساندند.

تصویب یک فوریت اصلاح نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوس و مینی بوس در تهران

به گزارش نقد و بررسی سینما، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران آنالیز یک فوریت لایحه اصلاح نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوس و مینی بوس در تهران را در دستور کار خود داشتند که به همین دلیل محمد علیخانی، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به عنوان موافق این لایحه گفت: با تصویب یک فوریت این لایحه موضوع در کمیسیون تخصصی آنالیز خواهد شد و اعضا می توانند در کمیسیون نظرات خود را مطرح نمایند تا استفاده گردد. بی تردید شرایط مترو و اتوبوسرانی بحرانی است. دولت تا به اینجا به وظایف خود عمل ننموده است و درصدی که برابر این لایحه افزایش پیدا می نماید خیلی زیاد نیست.

وی اضافه نمود: در کمیسیون می توان بحث کرد و با این تغیر 30 میلیارد به درآمد مترو اضافه می گردد و حدود 20 تا 25 میلیارد تومان هم به درآمد اتوبوسرانی اضافه می گردد. به این ترتیب در مجموع 50 تا 60 میلیارد تومان اضافه می گردد که رقم زیادی نیست البته این موارد در کمیسیون باید مورد بحث قرار گیرد.

به گزارش نقد و بررسی سینما، نهایتا اعضای شورای شهر تهران با 10 رای موافق و 5 رای مخالف یک فوریت این لایحه را به تصویب رساندند.

پس از تصویب این لایحه محسن هاشمی، ریاست شورای شهر تهران گفت: متاسفانه تصویب شد ولی باید رفت از محل 75 هزار میلیارد تومانی که دولت تسهیلات به شرکت ها و سازمانهایی که به دلیل کرونا ضرر نموده اند اما کسی را اخراج ننموده اند، تامین درامد کرد، چرا که مترو و اتوبوسرانی کسی را اخراج ننموده اند و می توان از این روش استفاده کرد.

وی ادامه داد: این لایحه می رود دولت تصویب نمی گردد؛ حتی اگر ماهم رای بدهیم در دولت پذیرفته نمی گردد و رد می گردد و جواب نمی گیرید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تصویب یک فوریت اصلاح نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوس و مینی بوس در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب یک فوریت اصلاح نرخ بلیت مترو و کرایه خطوط اتوبوس و مینی بوس در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید