عکس های خنده دار زوج تایوانی

به گزارش نقد و بررسی سینما، مجموعه این عکس ها با عنوان دستم را بگیر هم شناخته می گردد، این عکس ها در سال 2015 میلادی به شکل کتاب منتشر شد. حالا یک زوج تایوانی با شوخ طبعی و الهام از ایده زوج روسی، عکس های خنده داری در همان قاب گرفته اند. سرم را بگیر عنوانی ست که این زوج تایوانی برای مجموعه عکس خود در فضای اجتماعی، انتخاب نموده اند.

عکس های خنده دار زوج تایوانی

بازدید خنده دار از جاهای جهانگردی

در مجموعه عکس های فورست لو و اَگنس چیِن هم یک زوج جوان در جاهای زیبا و دیدنی جهان دیده می شوند. آقای جهانگرد پشت سر خانم در حال حرکت است، اما این بار اَگنس مثل ناتالیا دست شریک زندگی اش را نگرفته، بلکه سر، گوش و بینیِ شوهر را گرفته و در پی خود می کشاند. البته این عکس ها یک تفاوت دیگر هم با عکس های زوج روسی دارند، در این مجموعه، چهره عکاس را می بینید؛ چهره ای که به علت ژست خاصش چندان خوش آیند به نظر نمی رسد.

از گرفتن دست تا سر

زمانی که زوج تایوانی به هاوایی سفر نموده بودند، این ایده به فکر شان رسید. آن ها تصمیم گرفتند، در بازدید از مکان های جهانگردی، با الهام از پروژه دستم را بگیر، عکس هایی از جاهای مختلف بگیرند. این زوج شوخ طبع نتیجه کارشان را در صفحه فیسبوک منتشر کردند. عکس ها با استقبال کاربران فضای مجازی روبرو شد و هزاران بار در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شد. به واسطه این استقبال، مجموعه عکس های مراد عثمان، عکاس روسی هم هواداران زیادی پیدا کرد؛ آن قدر که در نهایت با یاری اسپانسر، مجموعه عکس ها در قالب کتاب منتشر شد. در حال حاضر پروژه خنده دار زوج تایوانی هم با استقبال خوبی رو به رو شده و بر سر زبان ها افتاده، اما این که در حد پروژه دستم را بگیر پیروز گردد یا نه، چیزی ست که در آینده معین خواهد شد.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "عکس های خنده دار زوج تایوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های خنده دار زوج تایوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید