کتاب

محمد بحرانی و سام درخشانی با چهره متفاوت در مافیا

بازی شب های مافیا زودیاک در ادامه روند منطقی بازی سازی در نمایش خانگی، به سراغ مدل نوی از این بازی رفته است و با بازتعریف برخی نقش ها و اضافه شدن شخصیت های نو به بازی به غنای بیشتر این بازی خانوادگی که مورد توجه بسکمک از جوانان و خانواده هاست کمک کرده است.

17 مرداد 1402

عکس ، این آخرین بازمانده مجله بچه ها است ، قیمت هر نسخه ...

مدیرمسئول گروه نشریات نبات که خودش را آخرین بازمانده مجلات بچه ها می داند گفت: خط قرمز ما این است که کیفیت مجلات بچه هاه را پایین بیاوریم. تنها راه چاره ادامه حیات مان افزایش تیراژ است. چون باعث می گردد قیمت هر نسخه ما پایین بیاید.

28 اردیبهشت 1402

توصیه اکید پوراحمد به همسر درباره سنگ قبرش

کیومرث پوراحمد هم مانند خیلی از مردم به مرگش اندیشیده بود، اینکه کتاب زندگی اش چگونه به انتها می رسد. او هم مرگ را ساده می پنداشت و هم سنگ قبری به همان سادگی می خواست.

17 فروردین 1402

10 شخصیت سریال های انیمیشنی که الگوی مناسبی برای بچه ها نیستند

برخی از شخصیت های انیمیشنی در برنامه های مخصوص بچه ها، علیرغم اینکه به نوعی ستاره داستان محسوب می شوند، رفتارها و عادت های اشتباهی دارند که هیچ کس نباید از آن ها تقلید کند. در این مطلب 10 شخصیت سریال های انیمیشنی را نام بردیم که الگوی مناسبی برای بچه ها...

12 دی 1401

دیوارهای خانه را تزیین کنید

اگر در پی ایده هایی برای تغییر حال وهوای خانه هستید دیوارها جای مناسبی برای شروع هستند.

5 آبان 1401

جزیره دیدنی جوندا ترکیه؛ یادگاری از امپراتوری روم باستان

یکی از معروف ترین جزایز ترکیه، جزیره جوندا است.کشور ترکیه سراسر پر از دیدنی های مختلف و شگفتی های کشف نشده است و جز گردشگر پذیرترین کشورهای خاورمیانه است که ایرانیان هم جز هواداران پروپا قرص سفر به این کشور زیبا هستند . کشور ترکیه با داشتن سواحل بکر،...

11 شهریور 1401

عکس های خنده دار زوج تایوانی

مجموعه این عکس ها با عنوان دستم را بگیر هم شناخته می گردد، این عکس ها در سال 2015 میلادی به شکل کتاب منتشر شد. حالا یک زوج تایوانی با شوخ طبعی و الهام از ایده زوج روسی، عکس های خنده داری در همان قاب گرفته اند. سرم را بگیر عنوانی ست که این زوج تایوانی برای مجموعه...

14 مرداد 1401

گزارشی از یاری های مردمی به سیل زدگان به وسیله خبرنگاران

نوروز سال جاری با باران آغاز شد. بارانی که در نگاه اول نوید روزهای خوبی را می داد. اما چند روز بیشتر طول نکشید که نوروز ما گره خورد به سیل. سیلی که از گلستان و آق قلا آغاز شد، لرستان و شیراز را بلعید و حالا هم در خوزستان جولان می دهد. همه ما غم سیلزدگان را...

7 مرداد 1401

آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی از 28 فروردین

تهران (پانا) - ثبت سفارش و خرید کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 از روز 28 فروردین ماه آغاز می شود.

23 خرداد 1401

چطور نام تجاری را با اخلاقیات پیوند بدهیم؟

ایجاد نام و نشان تجاری فراتر از زمینه بازاریابی و تبلیغات رفته است و به همان اندازه که ساختاری اقتصادی دارد ساختاری اجتماعی نیز دارد.

11 خرداد 1401

افشای طراحی نخستین گوشی تاشو ویوو

شرکت ویوو میخواهد اولین گوشی تاشو خود را عرضه کند. به تازگی یک تصویر شماتیک از Vivo X Fold منتشر شده که طراحی اولین گوشی تاشو Vivo را افشا می نماید.

18 اردیبهشت 1401

طرز تهیه اسموتی هندوانه و عسل؛ یک نوشیدنی خنک و دلچسب تابستانی

با طرز تهیه اسموتی بسیار گوارا و لذیذ هندوانه و عسل آشنا شوید و با تهیه آن در منزل، گرمای تابستان را از خودتان دور کنید.

16 اردیبهشت 1401

ماجرای کوری یک شهر را در کوری بخوانید

انتشارات جمهوری کتاب کوری را با ترجمه حبیب گوهری راد منتشرکرده است.

24 فروردین 1401

راهکارهایی برای جبران افت یادگیری در مدارس

تهران (پانا) - معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی مدارس در پی شیوع کرونا در ماه های اخیر، راهکارهایی به منظور کاهش افت یادگیری ارائه کرد و گفت توقف آموزش حضوری، افت یادگیری را چندین برابر در دنیا از جمله در ایران افزایش داد که آزمون های...

16 دی 1400

آثار شبه ترجمه ای در بازار نشر به زبان و فکر کودک آسیب می رساند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان فارس با تقدیر از 31 کتابدار و فعال برگزیده حوزه کتابخانه های عمومی استان برگزار گردید.

14 دی 1400

تاثیر عامل فرهنگی بر محیط زیست

بی توجهی به محیط زیست، وسعت جنگل ها از سی میلیون هکتار در گذشته به ده میلیون هکتار رسیده که بسیار نگران کننده است.

12 آبان 1400

دانش آموزان و معلمان، درگیر افسردگی پنهان

از نظر تربیتی هم یک افسردگی پنهان رخ داده است. افسردگی پنهان اول برای خانواده ها است. دانش آموز، پدر و مادر هر سه افسرده شدند ... یک افسردگی پنهان هم برای معلمان رخ داده است؛ چرا که معلمان نشاط و شادابی شان در مواجهه با دانش آموزان است.

21 شهریور 1400

خاطرات روحانی شهید مدافع حرم از زبان مادر

به گزارش خبرنگاران، راز قلعه حمود تألیف اعظم محمدپور از سوی انتشارات خط مقدم راهی بازار نشر شده است.

16 مرداد 1400

ایلان ماسک پادشاه شد

در سند رسمی تسلا مقام ماسک اکنون Technoking (پادشاه فنی) نوشته شده است. زاک کرهون رئیس مالی شرکت به طور رسمی Master of Coin نامیده می شود.

17 فروردین 1400

10 راه چاره برای کاهش احساس پشیمانی

اگر شما هم آخر هفته ها حسرت می خورید که کار های زیادی انجام نداده اید، این 10 راه را حتما امتحان کنید، چرا که با انجام دادن آن ها حس پشیمانیتان کمتر خواهد شد.

9 فروردین 1400
تعداد: (45)