پشت پرده تست های PCR مثبت تیم بسکتبال صومعه سرا چیست؟

به گزارش نقد و بررسی سینما، تیم های صومعه سرا و مدرسه بسکتبال آتشی باید در مرحله یک چهارم لیگ دسته یک به میزبانی گرگان به مصاف یکدیگر می رفتند که این ملاقات به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان صومعه سرا لغو شد.

پشت پرده تست های PCR مثبت تیم بسکتبال صومعه سرا چیست؟

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، درباره حواشی ایجاد شده توسط تست های PCR مثبت تیم دسته یکی صومعه سرا، صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، تیم های صومعه سرا و مدرسه بسکتبال آتشی باید در مرحله یک چهارم لیگ دسته یک به میزبانی گرگان به مصاف یکدیگر می رفتند که این ملاقات به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان صومعه سرا لغو شد. با تصمیم مسئولان شهر گرگان نیز تیم صومعه سرا مجبور شد این شهر را ترک کند تا پس از آنالیز های نهایی، در صورت احتیاج برای انجام بازی مجدد به این شهر سفر کند.

فرهاد زحمتکش در خصوص حواشی ایجاد شده بخاطر این موضوع، به ایسنا گفت: همه عوامل و بازیکنان تیم صومعه سرا روز نوزدهم اسفند تست کرونا دادند که جواب آن ها منفی اعلام و برای رعایت پروتکل ها هم جواب آن ها به ناظر مسابقه ارائه شد. الان هم این جواب ها در مدارک فدراسیون موجود است.

او ادامه داد: اما دیروز که روز مسابقه بود، پیش از شروع بازی از اداره بهداشت صومعه سرا به گرگان نامه زده اند که جواب تست های این تیم در صومعه سرا مثبت بوده است! مسئولان گرگان نیز پس از پیگیری موضوع این مسئله را به ناظر ما اطلاع می دهند. البته جواب تست هایی که تیم صومعه سرا در گرگان داده به صورت منفی در اختیار ناظر بازی است.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال اضافه نمود: با وجود جواب منفی تست بازیکنان صومعه سرا که در یک آزمایشگاه معتبر هم اجرا شده است، به دلیل اینکه از صومعه سرا به گرگان نامه زده اند، قرار بر این می گردد که بازی را فعلا لغو نمایند. اگر تست این بازیکنان مجدد در گرگان مثبت اعلام می شد باید 15 روز در این شهر می ماندند که به همین دلیل تیم صومعه سرا از گرگان به شهر خود بازگشته است.

او در سرانجام گفت: تا کنون هیچ مسئله ای در مسابقات دسته و لیگ آن هم به این شکل وجود نداشته و الان نمی دانیم دلیل این اتفاق هم چیست. با همه انفاقات فدراسیون تحقیقتا لازم را انجام خواهد داد تا تصمیم درستی را در این مورد بگیریم.

منبع: عصر ایران

به "پشت پرده تست های PCR مثبت تیم بسکتبال صومعه سرا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده تست های PCR مثبت تیم بسکتبال صومعه سرا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید