مورینیو به یک سال حبس و پرداخت جریمه نقدی سنگین محکوم شد

به گزارش نقد و بررسی سینما، حکم دادگاه سرمربی پرتغالی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر تخلف مالیاتی اش معین شد.

مورینیو به یک سال حبس و پرداخت جریمه نقدی سنگین محکوم شد

به گزارش نقد و بررسی سینما و به نقل از مارکا، دادگاه رسیدگی کننده به تخلفات مالیاتی ژوزه موینیو در طول دوران مربیگری اش در رئال مادرید، حکم پرونده این مرد پرتغالی را به صورت رسمی به او ابلاغ و آقای خاص را به یک سال حبس و پرداخت جریمه نقدی 2.2 میلیون یورویی محکوم کرد.

مورینیو به دلیل پرداخت نکردن مالیات درآمدهایش از بخش فعالیت های تبلیغاتی در دو سال از دوره سه ساله مربیگری اش در رئال مادرید که مجموعاً 3.3 میلیون یورو بوده، متخلف شناخته شده و به پرداخت 60 درصد از این رقم محکوم شده بود؛ با این حال طبق قوانین اسپانیا که می گوید حبس های زیر 2 سال برای پرونده های غیرجنایی قابل تبدیل به جریمه نقدی است، مورینیو پشت میله ها نخواهد رفت.

مورینیو پیشتر در شعبه 30 دادگاه ایالتی مادرید در محاکمه ای که تنها چند دقیقه به طور انجامید، به تخلفات خود اعتراف و آمادگی اش برای جلب توافق اداره مالیات اسپانیا به عنوان شاکی پرونده را اعلام نموده بود.

او متهم به دو فقره تخلف مالیاتی است دادگاه بابت هر یک از آنها 6 ماه حبس و مجموعاً 2.2 میلیون یورو جریمه نقدی در نظر گرفته است.

به این ترتیب آقای خاص هم به فهرست افرادی مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و خاویر ماسچرانو اضافه می گردد که به خاطر تخلف مالیاتی در اسپانیا به حبس محکوم شدند اما با پرداخت جریمه نقدی از رفتن به زندان نجات یافتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مورینیو به یک سال حبس و پرداخت جریمه نقدی سنگین محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو به یک سال حبس و پرداخت جریمه نقدی سنگین محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید