هوش مصنوعی

تصویر ثبت شده از طریق گلکسی S23 اولترا را تماشا کنید

به تازگی یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Ice Universe نمونه تصویر ثبت شده از طریق گلکسی S23 اولترا را منتشر و آن را با نمونه ثبت شده از طریق پیکسل 7 پرو و گلکسی S22 اولترا مقایسه کرده است.

22 آبان 1401

برترین اپلیکیشن های پیاده سازی صوت برای ویندوز و مک

این مقاله شما را با برترین نرم افزارهای دیکته برای مک و ویندوز آشنا می نماید تا بتوانید بدون دردسر صوت ها را یادداشت برداری و رونویسی کنید.

19 شهریور 1401

استفاده از هوش مصنوعی و متاورس در سیستم آموزشی کشور

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: در بخش کالبدی فضای آموزش تمرکز بر استفاده از طرح ها در حوزه معماری مدارس، مدیریت سبز مدارس و استفاده از تکنولوژی نوآور است که مهلت ارسال این طرح ها تا31 شهریور است.

25 مرداد 1401

معرفی اپ Epik Photo Editor؛ ویرایشگر رایگان اما حرفه ای تصاویر

اگر در جستجوی اپلیکیشنی برای ویرایش تصاویر خود بوده اید و به این مطلب رسیدید، همینجا دست نگه دارید، چرا که قصد داریم به معرفی اپلیکیشن Epik بپردازیم که در سبک خود یکی از برترین ها به شمار میرود.

5 تیر 1401

کوالکام از اولین فیلم 8K HDR گرفته شده با گوشی موبایل رونمایی کرد

کوالکام ویدئویی را منتشر نموده که به وسیله اولین گوشی هوشمند دنیا که قادر به فیلمبرداری 8K HDR است، گرفته شده است. این ویدیوی 1.5 دقیقه ای در سواحل غربی آمریکا، در سواحل کالیفرنیا تا واشنگتن فیلمبرداری شده است.

31 خرداد 1401

8 طرح کلان ملی فناوری در حوزه دیجیتال و هوشمندسازی حمایت شد

با توجه به گستردگی و اهمیت حوزه دیجیتال و هوشمندسازی برای کشور، از 8 طرح کلان این حوزه با اعتبار 23 میلیارد تومان، حمایت شد.

3 خرداد 1401

انتخاب انویدیا بعنوان هوشمندترین شرکت دنیا

با اعلام MIT, انویدیا هوشمندترین شرکت جهان است بر اساس رتبه بندی MIT، انویدیا را که بیشتر با پردازنده های گرافیکی اش می شناسیم، هوشمندترین شرکت در بین تمام کمپانی های عمومی و خصوصی جهان شد. تکنولوژی های نوآورانه و مدل پیچیده کسب و کار انویدیا از مهم ترین...

10 اسفند 1400

تکنولوژی هایی که تجربه سفر را بهتر می نمایند

تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی در حال توسعه است و در بخش های مختلفی نیز می توان این توسعه را مشاهده کرد. یکی از بخش هایی که تکنولوژی توانسته حضور مستقیمی در آن داشته باشد، صنعت گردشگری است. همراه خبرنگاران باشید تا در این مقاله از خبرنگاران با بهترین تکنولوژی...

15 بهمن 1400

اصرار اینستاگرام به فراوری نسخه بچه ها

تهران (پانا) - اینطور که به نظر می رسد، مدیرعامل اینستاگرام تمایل دارد نسخه ای از این اپلیکیشن برای بچه ها نیز طراحی گردد چرا که ظاهرا این شبکه اجتماعی پرطرفدار در شکل کنونی خود تاثیر خوبی روی این بخش از جامعه ندارد.

13 آذر 1400

اولین ویدئوی رسمی از سگ ربات شگفت انگیز شیائومی

شیائومی، غول فناوری چینی، روز سه شنبه 10 اگوست (19 مرداد ماه) بدون اطلاع قبلی و کاملاً غیر مترقبه از یک سگ ربات با نام CyberDog رونمایی کرد که می توان آن را نسخه ای واقعی تر و البته ارزان تر سگ ربات Boston Dynamic نامید. حالا این سازنده چینی به طور رسمی اولین ویدئو از...

27 مرداد 1400

سینما و الگوی مصرف فرهنگی در عصر پسادیجیتال

تهران (پانا) - نشست سینما و الگوی مصرف فرهنگی در عصر پسادیجیتال چهارشنبه 8 بهمن 99، با حضور سیدجمال الدین اکبرزاده جهرمی (استادیار ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی) و علیرضا تابش (مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی) و با دبیری امیررضا تجویدی به صورت...

17 اسفند 1399

مدیران دیجیتال و اکوسیستم همراز بیمه رازی

مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی: تحول دیجیتال فرصت دیروز، الزام امروز و رمز بقایی برای فردا است؛ به عبارت دیگر اگر این رویکرد در شرکت های بیمه در دستور کار قرار نگیرد در واقع به معنای خاتمه پیدا کردن یک کسب وکار است

15 اسفند 1399

گوشی Huawei Y7p میان رده ای با دوربین سه گانه در راه بازار ایران

گوشی Huawei Y7p به عنوان میان رده جدید هوآوی به زودی وارد بازار ایران می شود. این محصول با توجه به قیمت خود، مشخصات قابل توجهی دارد و می تواند تبدیل به یکی از مدل های پر فروش بازار شود.

24 خرداد 1399

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه غولهای فناوری با جعل عمیق تا به روزرسانی گوشی گلکسی نوت 10

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

15 مهر 1398

شناسایی خوشه های کهکشانی با هوش مصنوعی

محققان یک مدل هوش توسعه داده اند که به ستاره شناسان یاری می نماید خوشه های کهکشانی را پیدا نمایند.

22 مرداد 1398

برترین تکنولوژی های سال 2019

مؤسسه تحقیقاتی گارتنر بتازگی فهرستی از 5 ترند برتر تکنولوژی در سال 2019 میلادی را اعلام و منتشر نموده است.

25 تیر 1398

شکست گیمر های حرفه ای Dota 2 از هوش مصنوعی

تهران - خبرنگاران - هوش مصنوعی طراحی شده توسط موسسه پژوهشی OpenAI پیروز شد تا در رقابتی بعضی از بهترین گیمرهای جهان را در بازی Dota 2 در دو نوبت پیاپی شکست دهد. رقابتی که پیروزی در آن یکی از نشانه های آغاز دورانی جدید است.

16 تیر 1398